Петрова предложи да бъдат заделени средства от определените за туризъм, с които да се финансира изработката на мобилно приложение, в което да бъдат поместени както природните забележителности и археологически обекти, така и местата за настаняване, за хранене, предстоящи културни събития.„Кърджали има всички предпоставки да започне да продава своя туристически продукт.Идеята е по-лесното ориентиране на туристите, посещаващи общината“, коментира Петрова.По думите на заместник-кмета Веселина Тихомирова до месец се очаква да заработи нова интернет страница на Туристическия информационен център, а част от заданието при изработката е в него да бъдат поместени мобилни приложения с QR-кодове на обектите, за улеснение на туристите.
Туристическият информационен център в Кърджали ще бъде с нова интернет страница и местонахождение
Снимка ©
Валентина Стоева / БТА
|
Петрова предложи да бъдат заделени средства от определените за туризъм, с които да се финансира изработката на мобилно приложение, в което да бъдат поместени както природните забележителности и археологически обекти, така и местата за настаняване, за хранене, предстоящи културни събития.
„Кърджали има всички предпоставки да започне да продава своя туристически продукт. Идеята е по-лесното ориентиране на туристите, посещаващи общината“, коментира Петрова.
По думите на заместник-кмета Веселина Тихомирова до месец се очаква да заработи нова интернет страница на Туристическия информационен център, а част от заданието при изработката е в него да бъдат поместени мобилни приложения с QR-кодове на обектите, за улеснение на туристите.